Idealny partner dla miasta i boiska

SamopoznanieTestowanieWspółpraca
Redakcja Heroine
| 21.11.2023
Idealny partner dla miasta i boiska
Toyota

Wyobraź sobie najpopularniejszy samochód miejski, Toyotę Yaris, i dodaj doświadczenie założyciela segmentu SUV. Na końcu równania znajduje się wszechstronny crossover Toyota Yaris Cross. Samochód miejski, którego nie da się przeoczyć na zatłoczonych ulicach i który będzie świetnym partnerem do jazdy w terenie. Toyota wkracza do segmentu małych crossoverów.

Samochód, który pokochasz w mieście, ale nie zawiedzie Cię również podczas pełnych przygód przejażdżek po okolicy. Możesz na przykład skorzystać z asystenta zjazdu ze wzniesienia, który zwykle można znaleźć tylko w dużych SUV-ach.

Bagażnik oferuje możliwość złożenia siedzeń w stosunku 40 : 20 : 40. Pojemność bagażnika wynosi 320 litrów w przypadku napędu na cztery koła i nawet 397 litrów w przypadku napędu na dwa koła, a dodatkowo można wykorzystać przestrzeń dzielonej dwupoziomowej podłogi.

Kompaktowy na zewnątrz, zaskakuje dużą przestrzenią wewnątrz. Projektanci zadbali o to, by wygląd nie przysłonił praktyczności.

Sportowe fotele, podwyższona pozycja za kierownicą, nowy system Toyota Smart Connect z 9-calowym ekranem i nawigacją online.

Stylistyka jest zdominowana przez trapezoidalny grill i szeroką postawę. Przednie i tylne reflektory LED wyposażone są w sekwencyjne tylne kierunkowskazy. Wewnątrz można spodziewać się miękkich w dotyku materiałów i drzwi obitych nowoczesną tkaniną.

Z zewnątrz wygląda kompaktowo, a w środku zaskakuje dużą ilością miejsca. Wyraźnie widać, że projektanci zadbali o to, by wygląd nie przysłonił praktyczności. Szeroka gama lakierów nadwozia jest standardem.

Toyota

Wszystko, co musisz wiedzieć

  • Z połączenia popularnej miejskiej Toyoty Yaris i pionierskiego SUV-a RAV 4 powstała Toyota Yaris Cross, samochód opracowany specjalnie z myślą o potrzebach europejskich klientów.
  • Model ten jest oferowany w dwóch wariantach: z napędem benzynowym (1,5 litra, 125 KM) z manualną lub automatyczną skrzynią biegów lub z hybrydowym układem napędowym 4. generacji, nad którym Toyota pracuje od ponad 23 lat (1,5 litra, 116 KM). Pozwala on na jazdę bez konieczności zewnętrznego ładowania, przez 50% czasu w trybie wyłącznie elektrycznym, ciesząc się cichą i płynną jazdą oraz słynnie niskim zużyciem paliwa.
  • Wariant hybrydowy oferuje inteligentny napęd na cztery koła AWD-i, który automatycznie włącza się tylko wtedy, gdy jest to potrzebne, na przykład podczas ruszania lub na śliskiej nawierzchni. Czterokołowiec oferuje trzy tryby jazdy: Snow, Normal i Trail, które wybiera się za pomocą pokrętła, i sam dozuje moment obrotowy. Jeśli na przykład utkniesz w błocie, włącz tryb Trail, a system automatycznie oceni, które koło będzie pomocne.
  • Zaawansowany asystent parkowania jest niemal autonomiczny, a kierowca po prostu zmienia biegi zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie. Może parkować zarówno poprzecznie, jak i wzdłużnie, nawet w nocy. Analizuje dane z czterech kamer i dwunastu czujników.
  • Samochód jest wyposażony w najbardziej zaawansowane systemy bezpieczeństwa Toyota Safety Sense: inteligentny tempomat adaptacyjny z funkcją stop-and-go, system przedkolizyjny wykrywający pieszych i rowerzystów, automatyczne światła drogowe, system zmniejszający ryzyko kolizji na skrzyżowaniach, system odczytywania znaków drogowych - wszystko w standardzie od wyposażenia podstawowego.

Ten artykuł został napisany we współpracy z naszym partnerem, firmą Toyota.

Dyskusja dot. artykułu

Nikt nie dodał jeszcze komentarza do dyskusji

Zostaw komentarz